StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Efter stoj och Stim

Frureinhold.se / 14 Januari, 2014 - 17:22 / Vardagen

Efter lek och bus hela dagen kör Hailey en power nap medan jag lagar mat. Det blev snowracer på fm och skidor på ef. Det gick lika bra idag och nu kollae hon efter liften när den kommer och fångar den med armen :) imorgon skall vi prova med sele hade vi tänkt. Får vi se hur det går :) jag är så glad att vi har möjlighet att göra dessa tripper till både Sälen och utomlands. Inte alla som har den möjligheten, långt ifrån. När jag växte upp åkte vi som oftast hit upp en gång om året men det var inte alls så glammigt som nu. Även fast ekonomin var bättre från det att jag kom så var överflöd inget att tala om i den bemärkelsen som finns nu. Det är inte helt gratis här uppe och de kan ta ut riktiga ocker priser. Ett liftkort kostar 1669 :- per person och rummet kostar runt 7-8 tusen och så skidor 700 :- per person osv osv. Ni kan nog själva räkna ut omkostnaderna. 

Så ah jag är tacksam över att kunna göra detta för man ser hur otroligt roligt Hailey tycker att det är. Och vi med för den delen :) dock är inte det viktigaste att åka hit och dit, det viktigaste är att man har varandra och att bli älskad för den man är :) 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: