StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dagarna springer

Frureinhold.se / 05 Januari, 2014 - 13:51 / Vardagen

Imorgon är sista lediga dagen sen börjar allvaren och nu skall jag verkligen kämpa. Jag vill verkligen bara köra, så bra jag bara kan :) Jag vet att jag kan, nu måste jag bara klämma ut de sista dropparna av kämparglöd. Jag glömde skriva det, men vi var och badade häromdagen igen och hailey blir tuffare och tuffare i vattnet. Det är kul när man ser hur det lyser i hennes ögon när vi hittar på saker. Vi var ute nyss på en promenad i solen och hailey gungade som aldrig förr och jag kände verkligen hur mycket jag behövde frisk luft och lite sol. Nu drar regnmolnen in och de skall tydligen stanna hela veckan lång :( Snart är det sälen och där verkar det bli snö och kallt, jag håller alla tummar och tår att vi får hålla oss friska och kan åka massa skidor. 
Jag vill också visa vår nya fina ljusstake som står på bordet hemma. Det är ett arv och det känns väldigt bra att bevara det gamla från förr.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: