StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Barnkalas

Frureinhold.se / 05 Januari, 2014 - 16:12 / Shopping

Något som jag älskar är att dekorera haileys födelsedagskalas till något alldeles speciellt. När hon döptes köpte jag dekoration för flera tusen och när hon fyller år beställer jag alltid hem en låda full av fina dekorationer. På Barnkalaset.se har de ett otroligt stort utbud av precis allt. Eftersom jag har många mammor och pappor som läser min blogg vill jag därför tipsa om just denna sida. Man måste inte vara så extrem som jag lätt kan vara, men det finns verkligen något för alla. Haileys syssling Ellie älskar pippi så när hon fyllde år hade Sanna ordnat ett riktigt pippikalas. Barn har ju sina favoriter och vill man ha ett temakalas finns det en uppsjö olika teman på Barnkalaset.se.  När Hailey fyller 3 år skall hon få välja tema, spännande att se vem som är favoriten då :) Iår var det mimmi och bilar :)
 
 

Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Åh vd duktig du är! vilken inspiration till Ellies 1 års kalas :)

2014-01-05 @ 19:48:37
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: