StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ansiktsbehandling

Frureinhold.se / 21 Januari, 2014 - 10:17 / Vardagen

Mitt ansikte är i stort behov av en ordentlig ansiktsbehandling. Jag börjar få en jämn balans i huden, men som för alla andra vid denna tid på året i sverige så är huden väldigt utsatt. Kylan tar styggt och nu när våren snart är på ingång (jag är optimistisk) så kommer den starka vårsolen som också påverkar huden. Jag har 25 spf året om, mitt serum från mary kay innehåller 25 spf och även min foundation så jag är väldigt skyddad :) Men jag läste senast idag att unga riskerar i allt högre grav av att drabbas av hudcancer. Framförallt pga det ökade användandet av solarium, men också att vi väljer att inte skydda oss. Missförstå mig inte då jag också älskar att vara solbrun och fräsch, men jag smörjer alltid in mig, med allt ifrån 10-25 spf. 
 
Men åter till ämnet, jag behöver en skön ansiktsbehandling. Jag har inte varit och behandlat mig på flera år, vilket är jättetråkigt. Men jag har kikat runt lite och hittade bland annat denna salong som ligger i Göteborg, carehudvard.com heter den och ligger nära linné, någon som varit där? det finns massa andra bra salonger så om ni har bra tips får ni gärna skriva det. 
 
Det ser minst sagt helt underbart ut 

Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Det såg riktigt skönt ut :)

2014-01-21 @ 10:57:54
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: