StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Almunecar

Frureinhold.se / 04 Januari, 2014 - 12:03 / Vardagen

Nu börjar snart vårterminen och min c uppsats är på tapeten :) som slutmål för denna vår kommer hela familjen åka till almunecar Spanien. Vi har bokat sviter hela bunten och av det jag sett på bilderna så är det toppen fint :) jag älskar att resa och Spanien har blivit en favoritdestination nu när jag kan språket mer och mer. När vi var i Mexico märkte jag hur jag mer och mer hur jag snappade upp vad som sades och kunde även bli förstådd :) anyway, jag ser resan som en studentpresent efter att ha kämpat i 3 år :) Btw så kan hailey räkna till 10 i både engelska och spanska och hon kan även härma till hola que tal osv :) jag tycker det är så kul med språk och jag försöket överföra det till hailey också :) robin är ju ett jäkla mattegeni och det får stå för han ;) 

Vilka är era favoritresmål?









Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Ser underbart ut! Vad läser du till :)

2014-01-04 @ 22:11:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: