StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

5 år av profilbilder

Frureinhold.se / 10 Januari, 2014 - 11:43 / Vardagen

Måste ju lägga upp denna bild som jag satte ihop förut. 5 år av profilbilder och man kan ju helt klart säga att man förändrats lite. Inte total makeover, men jag känner ändå att jag förändrats en hel del. Både inombords och på utsidan. Min kropp har genomgått en graviditet vilket har satt sina spår lite här och där, men jag har en kropp som är starkare än någonsin innan vilket är bra. Här kommer bilden och med ett litet lol på den så får ni gärna tagga mig på instagram om ni gör ett kollage så lägger jag upp det här :) jag heter mrsreinhold på instagram :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: