StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

zuuuumba

Frureinhold.se / 05 September, 2013 - 20:55 / Vardagen

Gud att jag inte provat detta förut, så jäkla roligt. Dock kände jag mig lite som maria montazami emellan åt, men latina och zumba dans är verkligen min grej. Kroppen är helt mör och jag kommer att ha sååå ont imorgon. Men detta är verkligen en träningsform som får en att le, svettas och skratta 1 h timmas tid. Det bränner bokstavligen i mage/rygg nu och det var det längesen det gjorde. Det var jag, jessica och mamma som körde och det höll till nere i kungälv i mimers hus. Detta kommer vi att göra varje torsdag nu hela hösten. 
skakar i hela kroppen på mig, waka waka såå kul ! 
 

Postat av: Kajsah

Visst är det superkul 😃

2013-09-05 @ 22:49:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: