StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Uppdaterad app

Frureinhold.se / 09 September, 2013 - 22:57 / Vardagen

Om ni inte uppdaterat er blogg.se app så gör det. Det är en massa nya finesser.  Jag ligger nu i sängen för att sova, tänker på min familj och främst mamma <3 undra om jag någon gång blir troende. Bara att tro på något verkar underlätta så himla mycket. Jag säger mig tro på ödet, men ibland kan jag även tappa förtroendet på de med. Men det kanske är så med religion. Det finns ingen som ger en precis alla de svaren man vill ha. Skall inte gå in djupare på det nu, men det är ett intressant samtalsämne. 

Nu skall jag sova i Allafall, imorgon är det haileys födelsedag :D






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: