StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

trygghet i samhället

Frureinhold.se / 18 September, 2013 - 12:37 / Vardagen

Nu är c uppsatsen bestämd och jag och abbe är så nöjda. Vi gjorde till och med en pinsam high five i den stora matsalen ;) Men jag är så taggad och det känns som om det kan bli riktigt bra. Jag har som mål att arbeta med samhällshälsa och framföraltl utsatta grupper. Hälsa skall finnas för alla, men ändå finns det så många kryphål. Jag skall inte störa er med detta, det kommer nog bli endel till våren, men just nu läggs det lite på is. Jag längtar till eftermiddag, skall bli gott att få gjort ngt med mitt barr :) Lägger upp före och efterbilder senare :)
 
 
Hailey blev lite prickig idag ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: