StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

trött

Frureinhold.se / 06 September, 2013 - 21:26 / Vardagen

Ligger i soffan och har lite känsla av förkylning. Vet inte om det är så, men jag känner att kroppen inte är helt 100 %. Jag la hailey idag medan robin bakade och somnade som en stock, det är aldrig en hit att somna och sen vakna. Hela kvällen är helt rubbad nu. Sen är jag lite stressad inför imorgon, men egentligen behöver jag inte vara de. Kalaset är inte förän kl 14.00 imorgon, så vi har gott om tid på oss att greja imorgon. Hoppas allafall att det inte är ngn sjukdom på g utan bara lite seg. Ligger även och kollar på sverige - irland vm kval och det går inte alls som jag vill. Sverige är inte helt ute och precis när jag säger det gör sverige måååååål Älskade elmander, så skall det se ut. Nu känns det mkt bättre, mera mera mera ! Måste vinna, så jäkla viktigt ! 
 
Jag är så nöjd med de kläder jag fick köpt idag inför imorgon med. Är så trist när man känner att man redan använt alla kläder i garderoben flera gånger om. Jag kände för ngt helt nytt, en enkel ourfit men som ändå funkar både till vardags och till fest :) Hoppas att byxorna är sådär goa som det är nu hela tiden för de var minsan bra pris :) Super mjuka var de också :) Tyvärr är det ofta så att när man köper billiga byxor är kvaliten där efter, de blir snabbt slappa och tappar formen :) Men vi får se :) 
 
Bevara sommaren liiiite till :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: