StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sten som släppt

Frureinhold.se / 04 September, 2013 - 09:41 / Vardagen

Uch idag när jag åkte till skolan hade jag en klump i magen. Idag skulle vi bli tilldelade en praktikplats och det kunde bli precis vart som helst. Allt ifrån härryda till vara, mellerud. Jag ville verkligen inte komma upp mot vara/grästorp, det hade varit döden. Vart tror ni att jag kom?! jo till vara. Men jag fick bytt, så nu är jag i ale, perfekt och en stor sten släpptes från min axlar. Nu är det bara att tagga till och köra :) just nu pratar vi lite upprepning och även ifrån den litteratur jag läste igår. Satt med 4 olika böcker och nötte hälsa och planeringsarbete igår, 3 av dom var på engelska, så nu kan jag de ;) älskar när vi har såhär givande lektioner också, lite upprepning men det gör verkligen inget. Jag känner mig mycket mer taggad idag än början av veckan, nu börjar jag komma in i det. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: