StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sponsrad video- Vad skrattar du åt?

Frureinhold.se / 05 September, 2013 - 08:36 / Vardagen

Älgar, bloopers, ordvitsar eller folk som gör sig illa - vad skrattar jag åt? Jag skrattar åt egenligten ganska mycket, låter taskigt att säga att jag är skadeglad, men det får såklart inte gå till överdrift. Jag skrattar ihjäl mig åt den filmen när en gubbe är ute för att kissa och en björn kommer och frun skriker på gubben på ett minst sagt underhållande sätt :p Sen även de filmer där folk slänger sig i olika linor och faller som sten i marken. varje gång tänker jag aj aj aj det måste gjort otroligt ont. Sen kan även standup vara otroligt underhållande, jag minns när björn gustavsson var mellanakt i melodifestivalen. Snacka om att lyckas, det var nog inte någon i hela sverige som inte skrattade åt hans roliga skämt. Att han fick till allt på så kort tid och från vecka till vecka. Sen älskar jag filip och fredrik, kommer nog alltid göra, följer deras pod varje torsdag och deras insats förra året på kristallen var oslagbart ! Vad skrattar ni åt?
//detta är ett sponsrat inlägg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: