StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sponsrad video- Telge- Smutselkollen

Frureinhold.se / 29 September, 2013 - 19:53 / Vardagen

På Smutselskollen kan du syna ditt elbolag i sömmarna och se vad de egentligen har i sin elmix. Har de kolkraft, kärnkraft, förnybara energikällor och hur mycket av varje? smutselskollen har sammanställt alla svenska elbolags elmix så att du kan kolla om du köper el från ett rent eller smutsigt elbolag. Jag har blivit mer och mer noga med vad för elavtal jag köper och ni skall veta det att vi i sverige har väldigt billiga elavtal om man jämför med övriga världen. Robin arbetar mycket med solenergi och även om det är dyrt så har det en lång hållbarhet där bland annat de företaget han arbetar med har 25 års garanti. Se inte till vilket elavtal ni har utan vilket elbolag, även om det står ett grönt elavtal handlar det om att ha ett grönt elbolag. Mer förnybarel och bort med alla miljögifter, se hur katastrofen i kina nu sprider sig runt om i haven. Jag tror inte folk förstår vilka förödande katastrofer som kommer att komma fram igenom. Jag hoppas ni tänker på framtiden, på våra barns barns miljö och omgivning. Det gör allafall jag och som ni alla vet är man tillsammans alltid starkast :)
 // Detta är ett sponsrat inlägg
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: