StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sovit

Frureinhold.se / 30 September, 2013 - 15:00 / Vardagen

Men gud vad jag har sovit, jag somnade med böckerna över ansiktet. När hände detta senast?! mår inte dåligt, men bara sådär utmattad. Kanske efter en händelserik helg och med mkt spänningar i kroppen. Det är mycket nu men ändå inte så mycket. Vi grejar lite hemma hela tiden och nu har vi gjort en liten ändring i badrummet och det blir så himla bra. Det blir ett helt nytt badrum. Vi måste riva ner alla siliconfogar och lägga nya, vem siliconar med vanlig silicon och inte sanitetsilicon?! ser ut som ett gul rand runt hela badrummet, illa haha. Men nu skall vi ta bort den och lägga ny, grå istället, se nytt tak med ljusslinga längst upp som gör det större och modernare. Det blir de eller spottar, liten renovering som ändå gör det ännu bättre. Sen måste vi ta tag i alla smådetaljer i hela huset, det finns så många skavanker som jag inte tål att se mer. Nu skall vi sälja soffan och köpa en ny, en stor hörnsoffa och sen dra över hela vardagsrummet med ett trollspö så den får en ny look. 
 
Nä nog om mina renoveringsplaner, helt ointressanta för vissa och kanske lite intressanta för andra :) Bilder kommer alltid såklart :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: