StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

same smile different look

Frureinhold.se / 04 September, 2013 - 11:27 / Vardagen

Något jag ofta får höra är att jag ler och håller ungefär samma pose på precis vaaaaarje kort :p jag är villig att hålla med, men har vi inte alla en bättre och sämre sida? Jag tycker verkligen att jag har det, en inövad pose som jag tycker passar :p låter fåfängt, men det finns inget värre när man ser kort på sig själv så man nästan tror att det är ett skämt. Dubbelhaka hit och snea tänder dit. Det är lite tabulagt, men jag tror att det finns fler än jag som tänker på det sättet. Jag tycker det är kul att fota dagens outfit, kul att dela med sig av lite härliga kläder, jag gillar att hålla en viss pose på kort :) det är sån jag är och jag trivs med det :) Vad har ni för ideer när kameran åker fram?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: