StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ridit i linne

Frureinhold.se / 23 September, 2013 - 13:12 / Vardagen

Hur underbart är det inte ute idag?? har ridit båda hästarna och svetten har fullkomligen droppat. Ligger i soffan nu när hailey sover och jag känner hur kroppen är helt död. Red charisma först vilket egentligen var en nitlott. Hon är helt klart den lätta av de två. Gullan är lite tyngre och det krävs mkt mer styrka och balans. Man kan säga att jag fick jobba idag, körde samma pass med båda tjejerna och jag är ändå nöjd. De är så glada och goa, de fick gå utan täcke nu fram tills de går in. 17 grader, vindstilla och sol, riktigt härligt. Hailey slutar inte tjata om att hon vill ha en egen hjälm, hittade ju en superbra på hööks som man kan ändra storlek på. Känns ena stunden onödigt då hon inte rider på det sättet än. Men å andra sidan så kommer hon säkert börja lite smått och har man en ställbar kan hon ju ha den i flera år. Just nu ångrar man lite att vi flyttade från gården, då hade jag inte tvekat en sekund att köpa en ponny till henne. Men åh andra sidan så kanske hon inte hade kunnat hålla på med dansen som hon gör nu eller ha vänner som bor 1 m bort. Kommer barn var och varannan dag och knackar på och frågar om inte hailey vill komma ut och leka :P 
 
Visst är hon charmig min lilla docka ;) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: