StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

outfit och ny vagn

Frureinhold.se / 12 September, 2013 - 17:14 / Vardagen

Idag fick hailey ännu en present som inte hade hunnit komma förra veckan när vi hade kalas. Min syster och hennes familj hade köpt en jätte fin dockvagn som hailey förälskade sig i direkt. Det är så gulligt hur de apar efter oss vuxna. Hon har stått nu och både vaggat och vyssat den lilla dockan i vagnen, hon kommer gåendes och hyshar åt mig att jag måste vara tyst för dockan sover :p det är verkligen så sött ! 
Gillar hennes val av sittställning. Istället för att sätta sig i soffan och gosa ner sig, sätter hon sig i trappen, jaja söt är hon allafall <3
Här är min look idag :) väldigt enkelt, men ändå snyggt med detaljerna i ryggen !
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: