StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

önskefoto

Frureinhold.se / 01 September, 2013 - 12:57 / Shopping

För någon vecka sedan fick jag en rabattkupong ifrån önskefoto. Min syster brukar alltid göra en massa fotoböcker, minst två per år och jag försöker anstränga mig till att göra allafall en. Jag skall använda denna kupongen jag fick nu för att göra en fotobok, mycket med hailey och macy i för att bevara alla fina minnen. Jag gillar det med önskefoto att de både har många olika teman att välja mellan men även att de har inspirationsidor. Jag brukar alltid ha samma hela tiden och det kan vara kul att förnya sig lite. Den fotoboken jag är mest nöjd med är den jag gjorde till Annika och Tomas som gifte sig för snart 1 år sedan. Jag var den som fotade bröllopet och att få sätta ihop allt i en fin bok gjorde hela insatsen ännu ännu bättre :) Satt senast igår och kollade på några av korten, så himla fint :)
Önskefoto har även bra service samt snabb leverans vilket alltid uppskattas, hopplöst när man går och väntar å väntar. Skall sätta mig ikväll och börja välja ut bilder, publicerar den här sen när jag är klar :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: