StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

o-ekologiskt

Frureinhold.se / 21 September, 2013 - 07:13 / Vardagen

Titta på denna filmen, jag skriver ofta om att försöka så gott det går att byta ut vissa varor mot ekologiska. Ibland får jag känslan att folk argumenterar i form av att ''men hur vet vi att arbetarna har det bättre om vi köper ejologiskt'' svar: det vet man inte, men hur som helst så ger du allafall inte dig själv och dina barn alla de gifter och besprutningar som är på bananerna? Ibland tänker inte människor längre än vad näsan räcker. Jag försöker köra på fair trade och ekologiskt så mkt det går, sen vet jag att det är lite dyrare och alla har inte möjlighet att bara köpa ekologiska produkter. Men man kan försöka med ngt iallafall :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: