StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nickelodeon

Frureinhold.se / 26 September, 2013 - 19:36 / Vardagen

Jag minns när nickelodeon kom till oss sent i min barndom. Jag kollade alltid varje kväll och varje helgmorgon när mamma och pappa sov. Mina favoriter var ginger och svamp bob fyrkant, sen minns jag inte namnet på de andra, men vet att jag alltid satte på nickelodeon när jag fick en stund över. Hailey är lite liten för att kolla på nickelodeon än, men hon gillar ändå svampbob fyrkant. När jag var liten hade vi inte så smart wifi som finns idag, möjligheterna är mycket större idag för barn att använda internet tex för olika spel osv. Nickelodeon har nu skapat en sida där barnen kan skapa sina egna Nickelodeon-ljud med hjälp av en interaktiv ”ljudmaskin”. Detta kommer hailey helt klart älska, inte bara för att hon gillar att babbla och att någon härmar men också för att hon är en liten pajas som alltid vill prova nya saker :)
Där har ni två riktiga telefonnördar, varje morgon sitter hailey '' mamma fånen'' tuva var likadan som 2 åring, hon satt med talking tom och härmade sig själv :p
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: