StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Newbie leverans

Frureinhold.se / 04 September, 2013 - 14:51 / Vardagen

Newbie gör det om och om igen, så himla fantastiska kläder. Idag fick jag hem de två plaggen som jag beställt till hailey och de var minst sagt precis det jag förväntat mig. Mjuka, sköna och superfina ! Nu är hailey uppe på sista storleken och jag hoppas att hon kommer kunna ha den länge. Varje gång jag är inne på kappahl står jag och drägglar över de fina plaggen. De kommer alltid med nya plagg på våren och hösten och jag försöker alltid köpa minst 1 plagg varje säsong. De kostar ändå inte mer än de ''vanliga'' plaggen så spelar det ingen roll. 
Har nog även besämt att ta ngn av haileys sommarklänningar på sitt kalas, det skall vara 22 grader och sol så hon lär ju itne frysa direkt :) Lika bra att få använt dom en sista gång innan vintern kommer :) Kom även förbi ikea på vägen hem och fick köpt bord och stolar samt cake pops pinnar inne på tårtdicor i kungälv :) så nu snart är det dags att börja baka också :) kommer bli awsome !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: