StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

New york över nyår

Frureinhold.se / 14 September, 2013 - 19:18 / Vardagen

Åh nu kom vi på en sån briljant idé, eller mamma och pappa ihop med mig och robin. Robin vill åka ngn stans i vinter och jag med. Men min skola måste gå först och det har länge sett riktigt trist ut. Men det slog oss att i mellandagarna är jag ledig från lektion men har säkert ngn hemtenta att göra, men det kan jag fixa i på planet. Kikade lite nu och har hittat både hotell och flyg till okej pris. Åker då ifrån köpenhamn, skiljde en massa i pris istället för landvetter. detta är bara funderingar, men jag är sugen att boka redan nu :D tänk er new york över nyår, wow. Det enda är att hailey får vara hemma med mamma och pappa vilket jag inte är helt säker på att jag kommer fixa. Men jag tänker inte åka med en 2 åring till new york, då får vi åka ngn annanstans. Men vi får se, ändå roliga planer :) 
 
 

Postat av: jennie

jag flög till new york själv med melanie när hon var 1.5 år staden är inte anpassad efter barnvagn precis och över nyår är förståss kanske inte den bästa tiden.

2013-09-14 @ 20:56:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: