StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lykobox

Frureinhold.se / 19 September, 2013 - 10:43 / Shopping

Nu tänker jag tipsa om en grym julklapp eller födelsedagspresent :) Jag beställde precis nytt schampoo och hårbomb, såg då att om jag handlade för över 300 :- kan man beställa en lykobox till riktigt bra pris :) Då får man 5 produkter till värde på 200-400 :-. Har man inga ideer till vad man skall ge bort så hade jag gett bort detta. Får se vad som ligger undr granen i vinter ;) jag brukar ju vara duktig att börja i tid och så även iår. Vi blir bara fler och fler så lika bra att ladda upp redan i oktober. Jag älskar att ge bort presenter som det finns en liten tanke bakom, inte bara slå in ngt som bara står och samlar damm :p
 
Ni missar väl inte att även män gillar att få hårvård, männ blir allt mer och mer måna om sitt utseende :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: