StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kalasfin

Frureinhold.se / 02 September, 2013 - 20:44 / Vardagen

Sitter och letar klänning till hailey att ha till sin kalasdag på lördag :) beställde även tårtor förut så nu skall jag bara ställa mig och baka också ;) Det blir silviakaka, cake pops, cupcakes och bullar om jag minns rätt nu i min plan :) Robin har lovat att göra silviakakan så sköter jag det andra. Men som sagt, det får bli en fin klänning från zaras iår med, älskade den hon hade förra året men den fanns inte kvar iår :( Men kul med ngt nytt, fick även hämtat haileys skor och mössa samt jacka förut när jag var ute och fixade böcker. 
Vad tror ni om detta?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: