StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kalas för hailey

Frureinhold.se / 21 September, 2013 - 17:51 / Vardagen

Idag var robins ena bror med familj här på litet mini kalas. Jag hade köpt tårta och den var sååå god. Återigen levererade svarta katten i kungälv. Det hände en liten sak inne på svarta katten idag som jag ändå vill dela med mig utav. När jag stod och väntade på min tur stod en äldre dam och beställde winerbröd. Det gick på 52 :- men hon hade bara 42 :-, hon i kassan sa att hon kunde skriva upp det och betala en annan dag. Man såg hur hon vände och vred på plånboken 15 gånger om. Jag var inte sen med att säga att jag kunde ta de 10 :- på min betalning. Jag fick ett varmt leende och hon var väldigt tacksam, även hon i kassan tyckte att det var fint gjort. Jag svarade bara att någongång kommer det tillbaka, jag måste intala mig själv det. Att hjälpa andra måste löna sig i slutändan. Sen vet jag att pensionärer födda på 20-30 tal har inte haft samma möjlighet som dom födda 50-60 tal att samla ihop till en bra pension. Om jag kan sponsra med 10 :- och göra någonsdag tänker jag fortsätta med det :)
 
Titta vem som var i tidningen :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: