StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 23 September, 2013 - 09:18 / Vardagen

Idag har hailey och jag en riktigt mamma dotter dag. Sov ända till 08.00 vilket är dunder rekord, ätit god frukost och nu blir det innemys innan vi skall till stallet. Hon tycker det är väldigt roligt innan vi väl är i stallet, då kan hon tröttna efter en stund. Men idag skall vi bara rida så det skall nog gå bra :) Vädret är mkt bättre idag än igår vilket är skönt. Får se om jag rider båda hästarna eller om jag bara rider charisma. Hade kunnat tumköra gullan, vi får se vad tiden tillåter. Tar in båda allafall :) Annars skall vi inte göra så mkt, pyssla lite, jag skall beställa hem lite pyssel från panduro och sätta upp på hennes rum. Har fått massa inspo från olika bloggar :) Vill sätta upp uggle wallsticks, men det gör jah först när väggarna är fixade, onödigt att sätta upp innan det är klart. 
 
Älskar dom söta små ugglorna :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: