StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Fin dag

Frureinhold.se / 28 September, 2013 - 10:34 / Vardagen

Det är lika fint väder idag som igår. vi är nyss hemkomna från dansen och det gick bra idag med :) Hon blir lite trött mot slutet men annars fullfart :) Hon sitter nu och käkar lite vindruvor innan det är dags att åka på kalas. Jag har velat fram och tillbaka men har nu bestämt mig för att ha samma som jag hade på hailey kalas :) det blir toppen :) Älskar färgen på sidentoppen, ni får se sen om ni glömt :) Skall sätta upp håret efter att jag lockat det tror jag :) 
 
Annars blir det en lugn lördag, robin sätter upp en ny ytterbelysningslampa just nu, blr super snyggt :) Så roligt arr beställa lite annat än det som finns på de vanliga grossisterna. Tror märket på denna lampa kommer från Bellalite.se, ta er gärna ett kik om ni är sugna på ngt nytt :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: