StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

epidemiologi

Frureinhold.se / 10 September, 2013 - 13:12 / Vardagen

Tjoohoo vad roligt, när men det är allt intressant. Dock rinner min näsa, halsen svider och jag är alltmänt seg. Jag hade nog helst lagt mig i soffan och bara gottat ner mig ihop med hailey bus. Undrar om hon ätit sina goda glassar än. Hon älskar smurfsången ooh lala från britney så den går hon och sjunger hemma typ heeeela tiden :p 
Här är hailey från helgens paketöppning. Hon har öppnat paket hela helgen känns det som. Imorse fick hon de sista paketen och hon verkar nöjd. Hon gick runt med de nya skorna, jackan och mössan. Skall inreda med de sista hon fick och nu får det komma snööö :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: