StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Eftermiddagsmys

Frureinhold.se / 16 September, 2013 - 18:24 / Vardagen

Nu skall hailey gå och lägga sig, hon var sååå trött idag när hon kom från dagmamman, det har varit en kamp sedan kl 16.00 och nu sista halvtimman har hon legat på min mage och fått kli på ryggen. Jag slumrade till för en stund och det är verkligen mysigt att fortfarande ha de stunderna som man mest hade när hailey var riktigt liten. Nu är det allafall soffläge för min del, regnet har börjat smattra där ute igen efter en eftermiddag med lite sol. Jag har fått gjort mkt nytta idag vilket är skönt. Ikväll blir det idol och tända ljus. Har köpt mörk choklad med mint i, hur god som helst :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: