StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Dags att plugga

Frureinhold.se / 13 September, 2013 - 08:52 / Vardagen

Med solen påväg upp och hailey lämnad hos dagmamman är det dags för mig att sätta tänderna i plugg. Idag väntas kvantitativ labb och kvalitativ labb samt hemtentan som hör ihop med detta. Får se hur långt jag kommer, hade även planer på att städa hela huset så det är fint och rent när mina älsklingar kommer hem i eftermiddag. Skall nog även ta och handla, gud känns som jag har massa att göra idag. Lika bra att börja på direkten :p Hailey ville ha sin fina mössa från style by stella i morse och jag måsye säga att wow vad den är fin :D dagmamman han kanppt säga hej innan hon frågade om den fina mössan. den är även så himla mjuk och go vilket är toppen ! 
La upp ett kort på instagram igår angående livet som ständigt uppdaterande bloggare samt instagramare haha :p då tas korten i alla hast, här med macka ni ena handen och telefonen i andra :p 
Kan inte annat än att älska det :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: