StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Clean

Frureinhold.se / 02 September, 2013 - 09:07 / Shopping

Min syster visade mig för ca 2 år sedan märket clean som gör bla parfymer, lotion etc och som luktar helt gudomligt gott. Tänk er nytvättad tvätt som hängt ute i solen, man kan nästan inte sluta lukta. Eller en blomma som nyss slått ut blandat med nytt regn. De gör naturliga dofter som får vem som helst på fall. Jag vet jag köpte en deo från dom med doften cotton, jag smörje in hela kroppen med den bara för att den luktade så gott. Jessica köpte även lotion i samma doft och det hade nog varit bättre för mig, med tanke på konsumtionen ;) Jag var inne på Bloomify.se som har jättebra taxfree priser och hittade delar ur cleans kollektion. De ligger långt under marknadspriserna och förutom clean har de massa andra märken :) 
Jag kommer nog klicka hem en lotion nu inför den kalla höst/vinter som kommer. Jag blir så lätt torr, så lotion får  det bil. KLicka på bilden för att komma till sidan !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: