StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bättre kort

Frureinhold.se / 18 September, 2013 - 18:42 / Vardagen

Jag försöker ta kort med mobilen men tycker mig inte fånga rätt ljus, men men ni ser ju lite allafall :) Jag är allafall väldigt nöjd, skall köpa en röd nyans på revlon bomben så ser håret alltid såhär rött och fint ut :D Nu är jag allafall hemma, var förbi mormors grav på vägen hem och solen lös så fint på stenen. Hon har en sån vacker sten, med en solnedgång precis som här i bohuslän med ett rådjur som står och kollar upp. Svårt att förklara, men verkligen jätte vacker. Nu ikväll blir det lugnt här hemma, skall kolla på idol och bara mysa ner mig i soffan. 
 
Dessa skorna var ju bara to die for ! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: