StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Badhuset

Frureinhold.se / 12 September, 2013 - 08:49 / Vardagen

Snor och snor idag med, en riktigt ihållig förkylning som jag hoppas ger med sig snart. Det är jag och hailey som går och snorar, men jag hoppas att det snart är borta :) Idag skall vi ner till oasen i kungälv och bada ihop med Jessica och Tuva. Vi gjorde det endel förra året och jag tror det är bra för barn att kontinuerligt har kontakt med vatten. Man märker så tydligt på hailey hur vattenvan hon är efter all tid vi lagt i mamma och pappas pool. Nu kan hon till och med flyta själv med armpuffar en liten stund. Självklart står jag med henne och är beredd att ta henne när hon tappar balansen. Men ändå bra att hitta känslan. Skall bli mysigt att åka dit ner idag allafall. 
 
Ikväll är det också zumba som gäller, dock får jag ta det lugnt idag då jag inte är helt frisk. det är otroligt viktigt att lyssna på sin kropp. Annars kan man gå och vara sjuk hela vintern om man bara kör på utan att tänka på hur man egentligen mår. Men det är nog inte dumt att vara med och se hur alla stegen är och köra lite lätt. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: