StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Yoga och utmaning

Frureinhold.se / 13 Oktober, 2013 - 20:17 / Vardagen

Nu har dagen gått och jag har inte varit här inne på hela dagen, känns nästan lite konstigt. Jag som alltid brukr vara aktiv på ngr inlägg per dag. Men icke idag, dock har jag haft sån irriterande huvudvärk hela dagen så det har nog gjort sitt. Sen har jag haft späckat schema som alltid och det gör ju sitt med. Började dagen med en långpromenad, kände att jag verkligen behövde komma ut och få i mig lite luft. Robin och hailey gick såklart med, dock med hailey i vagnen. Sen var det bara hem, duscha och göra mig iordning för kalas. Men medan hailey sov passade jag på att svänga ner till sjukhuset en stund också. Kalaset var supermysigt då det bara var robins två bröder med familjer, lugn och med massa gott att äta. Hailey, tuva och Lila är nästan jämngamla och de kommer garanterat ha kanon skoj ihop framöver. Vi pratade lite om tomas nya båt pch om johans nya musikstudio. För er som inte vet är robins bror johan jätte duktig musiker med flera låtar som legat i top i sverige. Tidigare när han var mer rapartist kallade han sig form one, men nu heter han helt enkelt Johan Reinhold, ni borde söka på honom ! 
 
Nu på eftermiddagen kvällen har jag och jessica varit på yoga och det var helt okej. Grymt bra avslappningsövnignar och jag tror att ju fler gånger vi går ju bättre blir det. Vi har även antagit utmaningen att göra squats varje dag i 100 dagar :D Det var ensam mamma söker johanna T som tipsade om detta och det måste vi ju bara köra på :D tänkte ta förebilder och sen se vilken skillnad det kan göra :) 
Denna videon var också peppande :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: