StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

trött Jennifer

Frureinhold.se / 02 Oktober, 2013 - 07:49 / Vardagen

Nu sittr jag vid köksbordet och det ekar tyst, Hailey är ju hos farmor och farfar, hennes dagmamma är sjuk och för att underlätta för de andra dagmammorna fick hon åka till farmor och farfar. Hon blev helt överlycklig när faffa kom igår med stoooora bilen och fick åka med honom hem. Dock saknar jag ihjäl mig och det blir verkligen såå tyst här hemma. Hon kommer hem imorgon på eftermiddagen, åker direkt efter skolan och hämtar henne. Idag blir det NÄL igen efter skolan och det känns skönt att inte behöva stressa hem. Ikväll skall även jag och jessica inviga våra friskiskort, vi skall köra dance fusion, spännande och se hur det är. Jag fick beställt lite träningskläder häromdagen också. 
 
Jag måste dela med mig av ngr bilder jag hittade på bordet när jag kom ner i morse. En annan granntjej har ritat en jättefin teckning, jag blir så rörd av alla fina teckningar vi får lite då och då. Berättade ju förra veckan om den fina tjejer som sa att jag såg så fin ut. Jag vill bara krama om dom och hoppas dom håller sig så goa och snälla och att de får möjligheten att vara så underbara som de faktiskt är :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: