StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Träningsvärken from hell

Frureinhold.se / 27 Oktober, 2013 - 20:34 / Vardagen

Asså hjälp, idag var det ingen rolig dag att vakna upp till. Haha redan inatt vid 04.08 kände jag att mitt liv var mer eller mindre över. Jag hade så sinnessjukt ont i kroppen att jag knappt kunde ta mig upp ur sängen och in på toaletten för att kissa haha. Vi körde ett pass igår med Annika Sjöös man, ni vet hon annika från lets dance. Som förövrigt är en helt underbar kvinna, stor kram till dig ! Även en bamsekram till Camilla emring som inte bara är en fin vän utan också en riktigt power kvinna, säger bara wow till henne och hatten av <3 Men anyway, ett pass på 17 minuter, låter inte mycket för världen, men det var 17 minuter ren tortyr haha :p nä men effektiv träning som verkligen gav kroppen en match. V var 165 kvinnor i en lokal som körde detta passet och gav järnet, vi peppade varandra till tusen och annika kom faktiskt fram och gjorde en high five i mitten vilket peppade ännu mer ! Det känns idag, men var så jäkla värt igår. Efter passet var det dags för fotografering på stranden, hela gruppen samlad på en å samma bild :D sen in och duscha för att bli singelfotograferade, jag och johanna hade tider efter varandra och tog även kort ihop :) Skall bli skoj att se reslultatet :) Efter det var det spa, och wow vilket spa, ni som inte varit där, åk dit. Efter spat var det upp på rummet som såklart hade utsikt över havet och så jäkla vackert, man levde som i en bubbla, i med lite bubbel och bara slappa. Jag är så glad att jag fick gjort detta med min äldsta och bästa vän, vi har verkligen haft det så gott och det kändes helt klart att vi behövde denna tiden tillsammans. Det är super mysigt att vara tillsammans med våra barn och män, men denna jennifer och johanna tid var ett tag sedan :) Mamma och jessica var ju såklart med dom med, dock bodde de 2 rum bort, men alla tid runt omkring spenderade vi tillsammans med dom. Vi har skrattat så vi fått ont i magen haha :p 
 
Kvällen bjöd på tre rätters och underhållning, vi var dock så sjukt trötta efter dagens alla aktiviteter, så efter 2 hallonmojitos och en flaska vin var det sängen som gällde. Så sjukt sköna sängar och vi sov till 09.30 ?! när hände de sist haha. Hotellfrukosten var också bra och vi åt nog säkert frukost i 1 h :p bara satt och njöt av utsikten och pratade om gårdagen. Vi tog oss en tur till ullared på vägen hem och det var himla mysigt det med, inga krav på vad vi behövde köpa utan bara lullade runt. Fick roffat åt mig de sista paret starrider och köpt lite julklappar till lilla H. Alla vi tjejer köpte även var sin julklapp som vi skall skänka till stadsmissionen för alla barn i göteborg som inte får en julklapp :( Det är de minsta vi kan göra. Jag skänkte även kläder idag till en familj som har ont om pengar och som av hela sitt hjärta vill ge sina barn allt de kan men inte har råd. Man såg verkligen hur glad denna kvinna blev när hon fick 3 kassar med kläder till deras dotter och till henne själv :) En stor varm kram innan hon gick gjorde inte saken sämre :)
 
Nu skall jag plugga och sen kolla på serier och bara njuta av att vara hemma med min familj igen <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: