StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Träning och plugg

Frureinhold.se / 29 Oktober, 2013 - 18:34 / Vardagen

Nu har jag gått igenom tentan en gång och precis nu rabblade jag den där vidriga modellen så att jag kunde förstå den relativt bra. Nu skall jag bara nöta mer och mer och mer. hade varit så sjukt gött om jag kunde tvåla dit en av lärarna nästa vecka, riktigt ordentligt. Jag har som sagt döpt om denna läraren till stalin. Hen är hård men inte rättvis, vilket många håller med. Men nog om det, jag skall strax iväg på yoga och tidigare idag har jag ridit både gullan och charisma, fick ett ryck att dra över båda när jag ändå var igång. Madde han inte förut och så öste verkligen regnet ner. Men nu står de inne och gosar sig med mystäcken. 
Visst ser det gott ut i padocken :( not haha. Hösten är inte trevlig. Jag fick även hem en ny klänning idag som satt som ett smäck :D 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: