StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Studentresa bokad

Frureinhold.se / 09 Oktober, 2013 - 14:09 / Vardagen

Pappa var här igår och visade ett sånt himla fint hotell i Amunecar som ligger i spaninen nära malaga. Mamma och pappa var i Almunecar för inte så längesen och de tyckte att det var en jättemysig liten by :) De hade ett jättebra erbjudande nu på booking där ett hotell med bara sviter. Storleken är ifrån 80 - 200 kvadrat, vi kommer att bo i de som är 80 kvadrat. Men av det vi sett på bilderna är det kanonfint. Hela området verkar så himla fint och de ligger nära gamlastan :) För er som varit på Rhodos vet hur fint det är i gamla stan där och jag tror det är minst lika fint här :) Jag älskar verkligen historia :) Anyway denna resa kommer inte att ske förän juni nästa år, när jag tagit examen. Så det blir en lång väntan, men ännu mer taggad att bli klar med skolan nu. Vi har ändå lite att se fram emot innan dess, sälen v 3 och lite andra småtripper :) 
Det blir jag, robin, hailey, mamma, pappa, jessica, mikael, tindra och tuva :) Planen är att åka över midsommar, känns som en tradition att vara borta över midsommar, inte första gången :) 
 

Postat av: Anonym

Vänta nu? Rhodos ligger ju i Grekland? Inte Spanien?

2013-10-09 @ 15:35:54
Postat av: Richard

Fast det är en fin gamlastan jag har varit i båda.

2013-10-09 @ 17:58:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: