StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Squat dag 3

Frureinhold.se / 15 Oktober, 2013 - 20:12 / Vardagen

Japp, idag blir det ingen actionbild, känns lite tråkigt att se på :) men jag gjorde 85 st idag, det känns som man är starkare, men också att benen är lite möra. Imorgon blir det nog en vilodag ifrån squatsen och bara ridning. Jag red en tur i morse, men en väldigt lugnt ridpass :) Jag känner en lättare infektion i kroppen så får vara försiktig :) På torsdag är det yoga och sen dans på fredag så får ladda inför det :) Jag vill tipsa om att squats hjälper inte bara till att få rumpan ett par cm upp :) den hjälper även mage, ben, axlar osv. Här kommer en bild på min mage, inga synliga magrutor, men någonstans där under göms dom :) Minns ni i våras när jag haft magsjuka 2 ggr? då såg jag dom för ett par dagar ;) nä fy, uch vad dåligt jag mådde då när kroppen urholkades som den gjorde då. Inga mera magsjukor ! 
 

Postat av: Vera

Älskar din blogg, du inspererar mig verkligen till att träna! Hoppas du har haft en bra dag! <3

2013-10-15 @ 20:26:44
URL: http://verishen.blogg.se
Postat av: Frida - Mamma till Frank

oj vilken sporre av att se hur fin mage du har fått av träning! :)

2013-10-15 @ 22:29:40
URL: http://rajdich.blogg.se
Postat av: Frida Hjortén

Tusen tack för tipsen! Ska ta och införskaffa mig en rockring. Så svårt att komma iväg till gymmet när sambon jobbar borta för det mesta. Men rocka rockring, promenader osv går ju att göra när lille man är med :)

2013-10-15 @ 22:41:07
URL: http://rajdich.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: