StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

squat dag 16

Frureinhold.se / 29 Oktober, 2013 - 21:52 / Vardagen

Nu har det gått ett par dagar och är inne på dag 16, jag känner mig otroligt mycket starkare vilket jag tycker är kul. Jag och många med mig är nog väldigt noga med att få se reslutat och med ynka 16 dagar känner jag skillnad. Jag har såklart gjort andra aktiviteter med som påverkar att jag känner mig starkare. Idag var jag till exempel på yoga och innan det red jag två hästar. I helgen hade vi ett pass från hell och den träningsvärken satt kvar i två dagar. Yogan idag drog bort det mesta vilket är skönt. Jag skall snart ge mig på min squats och idag skall jag göra 125, öka med 5 :) Hur går det för er där ute? :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: