StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

squat dag 12

Frureinhold.se / 25 Oktober, 2013 - 09:01 / Vardagen

Igår körde vi som sagt ett nytt yogapass, det var riktigt bra och det kändes mer i kroppen efter det passet än det andra. Det är verkligen en ren avkoppling ihop med träning när man väl kommer på tekniken :) Jag gjorde även mina squats igår och jag måste nog ändå säga att efter 12 dagar med squats varje dag utan 1 så märker man skillnad. Jag har ökat ifrån 60 st till 120 st och jag försöker även väva in lite plankan och armhävningar. Jag har sega men otroligt svaga armar haha :p allafall när det kommer till att bära upp min vikt. Jag väger just nu 59 kg vilket jag tror är mer eller mindre min normala vikt. Jag är 169 lång som kan vara bra att tillägga. Men man skall inte mäta vikt, muskler väger mer än fett, så kolla på era kläder för att se skillnaden :) Jag ser så många som kämpar på och det är hur kul som helst :) älskar att kunna motivera andra till att bli mer aktiva :) Det gäller att hitta en balans som funkar för just dig ! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: