StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sponsrad video- Carina Berg

Frureinhold.se / 23 Oktober, 2013 - 20:28 / Vardagen

ÅÅhh jag måste tipsa om en sån underbar talkshow. Jag har kikat på carina bergs bärbara talkshow nu ett par avsnitt och jag verkligen älskar det. Andra säsongen har precis börjat. Carina som person är så himla skön, följer henne på instagram och hon är en sån person som det är omöjligt att ogilla. Hon känns sådär jordnära, ärlig och försöker inte vara ngn hon inte är. Jag tycker upplägget på showerna är bra och relevanta samt att de känns som hon får ut mer av artisterna än det som framställs. Nästan lite som sen kväll med luuk som gick för typ 100 år sedan. carina är gift med kristian så kanske influeras de av varandra ;) 
//Detta är ett sponsrat inlägg 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: