StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sponsrad video- ACO D-vitamin

Frureinhold.se / 11 Oktober, 2013 - 10:01 / Vardagen

Jag har alltid haft problem när vintern kommer, tröttheten kryper på samtidigt som dagarna blir allt mörkare. Jag vet inte hur många gånger jag varit hos läkaren för att kolla blodvärde etc etc. Mamma har tryckt i mig lite extra apelsiner, men inget har fungerat så som jag velat att det ska. Jag har ätit D-vitamin tillskott i några år nu, året om för att bygga upp en bra halt av D-vitamin inför den mörka delen av året. Jag kan med handen på hjärtat säga att det fungerar. För inte så längesedan skrev livsmedelsverket att alla borde äta tillskott av D-vitamin för det går inte att få i sig en tillräcklig dos via kosten man äter. Så många år som jag tjatat till många i min närhet att de borde äta med D-vitamin och de har blundat och levt i tron att de får i sig tillräckligt. Nu vet jag flera som börjat äta extra tillskott och jag tror att de kommer känna sig piggare och att vintern blir något lättare än tidigare år. Jag har precis köpt ACO D-vitamin tuggtablett med jordgubbssmak, kändes precis som när man liten och fick en sån där vitaminbjörn : ) Till och med Robin har börjat ta en om dagen nu och jag tror det kommer göra så gott för honom :) 
// Sponsrat inlägg 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: