StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Soffan

Frureinhold.se / 02 Oktober, 2013 - 09:20 / Vardagen

Jag skrev för ett tag sedan att vi skall köpa ny soffa, vi har bestämt oss för en soffa nu och nu har vi ett behov att bli av med våran andra soffa. Egentligen tar det emot för jag tycker om den jätte mycket men jag är så sugen på en stor soffa och att den inte är vit :p Den är väldigt lätt att underhålla då den har ett tyg som fungerar ungerfär samma som badbyxor. Kommer det vätska på så pärlar det sig och blir lätt att torka bort. Även fläckar är lätta att ta bort då smutsen aldrig går ner och fastnar i fibrerna. Kuddarna har ankdun och blir inte sunkiga, all klädsel går att ta av och tvätta :) Soffan har fina ekben också som ger en lite exlusiv känsla. Robin köpte denna soffa för ett par år sedan och jag tror det var på annorlunda hem, den kostade runt 25.000 :- (vilket är helt insane?) Så är ni sugna på en ny soffa är det bara att säga till :) Pris kan vi komma överens om!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: