StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Roligt att träna

Frureinhold.se / 07 Oktober, 2013 - 14:02 / Vardagen

Jag har alltid tyckt om att köpa kläder och lika mycket träningskläder. Idag kom ett litet paket ifrån hm hem till mig med 2 par byxor och 2 par toppar. Den rosa toppen var verkligen neon haha. Men jag gillar att lite färger på mig när jag tränar, som en extra klick i allt de gråa. Byxorna är i leopardmotiv och det är ju såå inne just nu, allt med djuriska mönster är super chic :) Får se vad det blir för träning denna vecka, men något blir det allafall. Har suttit med två tunga skolarbeten nu idag och snart är det dags att hämta hailey. Känner mig något lugnare nu, imorse var det svintungt haha. Men nu är positiva jennifer här igen :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: