StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Packat och klart

Frureinhold.se / 25 Oktober, 2013 - 20:53 / Vardagen

Nu är det mesta packat och jag sitter i soffan proppmätt efter att ha ätit en helt hjuvlig oxfilé som robin köpt på saluhallen. Gud vilken skillnad det är på kött och kött. Han stod för maten idag och jag har mest slappat i soffan :D mahaha. Jag har fixat mina naglar, skall snart duscha och gör mig fin med nyrakade ben etc. Det skall bli så himla skoj i helgen och det finns nog bara en sak att klaga på :p min vita hud haha. Att vi inte gjorde en spraytan innan detta event är ju för mig en gåta. Men men, måste ju visa ett kort på hailey när hon ville göra som mamma med naglarna. Hon har bara vanligt lack på, men in i maskinen ska dom :D 
 

Postat av: Sheila

Det är väl klart attman skall göra som mamma :) fixar du dina naglar själv?

Vad ska ni göra för roligt i helgen? :) kramar

2013-10-25 @ 21:50:22
URL: http://hittabalans.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: