StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ny kaffemaskin

Frureinhold.se / 18 Oktober, 2013 - 14:09 / Vardagen

Jag är såååå lycklig :D Robin ringde förut och berättade att han köpt en ny kaffemaskin, en sån inbyygd med lite olika finesser. Vet inte så mycket än, men det är en kaffekvarn, steamer och med olika inställningar för temp osv. Får skriver mer sen när jag vet hur den funkar :p Både jag och robin är riktiga kaffedrickare och har ju en mockamaster för vanligt bryggkaffe. Hade en tassimo förut, men tyckte inte den gjorde så gott kaffe tyvärr :/ Sålde den för ett år sedan tror jag. Men denna är alltså inbyggd och kommer sitta ovanför ugnen. Nypris kostar denna 18.000 :- men fick den till ett jätte bra pris :D Ibland är det kul att fynda ! 
 

Postat av: Jeanette Husägare och Gravid med första barnet <3

Nice maskin även om jag inte dricker kaffe :)
Fin header du fått till också!! :)

2013-10-18 @ 14:42:57
URL: http://thisisjeanette.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: