StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nu sover lilltjejen

Frureinhold.se / 06 Oktober, 2013 - 19:24 / Vardagen

Guuud vad min rygg värker, men gud vad det har varit värt det. Vilken tävlingsdag, Madde och gullan har bara hoppat 3 tävlingar iår vara den första var innan sommaren, sen stod gullan hela sommaren då hon inte kändes heöt fräsch. Det som de trodde var ofräsch var en trött gullan som inte kan gå ute dygnet runt med gräs, hon led av trötthet. Har ni hört ngt så kul?? de hade undersökt henne varje milimeter och inte hittat ngt fel alls. Till slut fick hon stå inne och vips, en liten piggelinhäst igen. Hon och madde är som handen i handsken och på ale jennylund senast kom de på 4:de plats och idag gick de in och tvålade dit hela konkurensen och visade vart skåpet skulle stå. Ingen är mer stolt än jag tror jag. Charisma skötte sig fint hon med, lite tittig men bara träna och träna :) 
 
Robin och hailey kom förbi och såg maddes vinnarrunda, hailey var helt lyrisk med alla hästar överallt och det glädjer ju mig ;) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: