StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mycket nöjd

Frureinhold.se / 02 Oktober, 2013 - 21:27 / Vardagen

Fy vad svetten sprutade idag med 1 h dans. Det var blandat från alla möjliga olika dansstilar och jäklar vad jobbgit det är att dansa. Jag hyllar verkligen dom som är med i lets dance och jag inte alls förvånad att dem som håller på med idrott har en stor fördel konditionsmässigt. Jag älskar att svettas och det känns så gott efteråt, me under tiden haha shit. Men detta är ngt som vi helt klart kommer fortsätta med, detta och yoga. Instruktören var också hur bra och duktig som helst. När jag kom hem hade robin lagat fiskgratäng och tänt massa doftljus i hela huset. Det är en väldigt fin kväll ikväll, det blir mörkare tidigare nu också vilket är lite deppigt. Men vad fint det blir med alla utebelysningar då :p
Här är en liten bild på vår framsida nu ikväll :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: