StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

my head's under water, but I'm breathing fine

Frureinhold.se / 30 Oktober, 2013 - 15:31 / Vardagen

Den låter är nog en bland de finaste låtarna jag lyssnar på just nu. Den och Edvins låt som jag la upp häromdagen. Min blogg är ett forum för mig att ventilera till er, ibland väldigt personligt och ibland mindre viktigt. Jag är väldigt glad att jag har möjligheter att skriva det jag gör och jag är otroligt glad för alla er som läser. Även om ni inte kommenterar speciellt mycket, så kommer ni tillbaka varje dag, det får allafall mig att känna något. Sitter just nu på sjukhuset och försöker plugga så mycket som möjligt. 
 
Mitt hår är som en lackrisskalle, rött och svart :D allafall tycker grannbarnen det.
 

Postat av: Sanna Johansson

Super fin blogg!

Sv: Tack så jätte mycket! :)

2013-10-30 @ 15:42:25
URL: http://sannasofias.blogg.se/
Postat av: Sofia, mamma till Molly&Filip

Jag är en trogen läsare och kikar in flera gg per dag, dock är jag dålig på att kommentera!

2013-10-30 @ 18:34:05
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: